FAQ

Ja, dat kan zeker. Je kan je afspraak zowel telefonisch, via email als in de winkel maken.
T: +32499 46 97 08
E: info@lasoeurdalice.be

De openingsuren van de winkel:
Maandag: op afspraak
Dinsdag: op afspraak
Woensdag: 13.00u – 18.00u, ’s avonds op afspraak
Donderdag: op afspraak, ook ’s avonds
Vrijdag: 13.00u – 18.00u
Zaterdag: 10.00u – 13.00u
Zon- en feestdagen: gesloten

Een kaartje uit de collectie bestel je best 3 maanden voor de uitgerekende datum. Zo is er nog voldoende tijd om alles rustig af te werken. Kom je toch al dicht bij de geboortedatum en wil je toch nog een bestelling plaatsen? Stuur gerust een mailtje of contacteer ons via 0499 46 97 08. Wij doen onze uiterste best om je te helpen.
Een kaartje op maat duurt wat langer, hier wordt best 4 maanden voor de uitgetelde datum aan begonnen.

Uit de vaste collectie geboortekaartjes kan je snel en gemakkelijk een kaartje kiezen. Hiervoor betaal je geen ontwerpkost.
Wijzigingen inbegrepen: alle gegevens op de achterzijde van het kaartje. Wens je echter lettertype, kleur of opmaakwijzigingen, deze vormen een meerkost.

Je wil een kaartje volledig op maat. Dat kan! Geef ons de stijl die jullie mooi vinden aan de hand van je moodboard of Pinterest board. We bespreken alle details: van lettertype, kleuren, welke gegevens we vermelden tot keuze papier,…
 Het kaartje zal perfect aan jullie wensen voldoen.

Wij maken altijd een proefdruk indien het kaartje digitaal aan jullie eisen voldoet. De kleuren en uitstraling kunnen soms variëren tussen een digitale en een gedrukte versie. Een eerste proefdruk is inbegrepen, eventueel bijkomende proefdrukken worden aangerekend aan 10€ per druk.

Willen jullie het geslacht nog als verrassing houden, super leuk!
 Maar om onze voorbereidingen optimaal te kunnen doen, vragen we je een enveloppe van je gynaecoloog. Wij houden het geslacht zeker geheim ☺!
 Het kaartje zal volledig idem zijn voor zowel jongen als meisje, enkel de naam wordt aangepast.
 Indien je andere aanpassingen wenst voor het tweede kaartje, worden deze als meerkost aangerekend.

Je mag ons zo snel mogelijk een berichtje sturen in de WhatsApp groep die we voorheen al gebruikten. Je stuurt ons de info die nog ontbreekt op het kaartje: datum en zo nodig uur, gewicht en lengte.

Al onze ontwerpen zijn voorzien op 1 postzegel per enveloppe. Indien je graag een niet-standaard formaat wil, dan moet er meer dan 1 postzegel voorzien worden. Wij bespreken dit graag met jullie tijdens het intakegesprek.

Wij starten zo snel mogelijk, na jullie goedkeuring van de aanpassingen, de drukwerken. Indien klaar, geven we jullie een seintje en kunnen deze afgehaald worden in onze winkel in de Trapstraat 44 bus 0001, te 9620 Zottegem.

Achteraf bij bestellen is uiteraard geen probleem maar hou er rekening mee dat de stukprijs dan in verhouding meer zal zijn dan je initiële bestelling.

Heb je graag je kaartje in twee verschillende talen?
Hou je 2 verschillende babyborrels en heb je dus 2 versies van het babyborrelkaartje nodig?
Dat kan en kost € 25.

We ontwerpen graag bijhorende doopsuikers zodat alles een mooi geheel vormt. Uiteraard zijn jullie vrij om enkel een kaartje te bestellen of enkel de doopsuikers.

Bij elk kaartje kunnen we doopsuikers voorstellen voor ieder budget

Als jullie iets bestellen dat we niet op voorraad hebben, contacteren we zo snel mogelijk de leverancier en zal de levertemijn met jullie worden besproken.

Voor gepersonaliseerde stickers en labels rekenen wij een levertijd van circa 10 werkdagen. Indien haalbaar streven we naar een kortere termijn.

We verpakken alle items heel zorgvuldig in een doos en voegen er 1 klaargemaakt voorbeeld bij zodat je gemakkelijk zelf aan de slag kan.
Natuurlijk kan je er ook voor kiezen om alles door ons te laten vullen, bestickeren,… Dit zal met veel zorg worden uitgevoerd. Hiervoor zal er een meerkost zijn die besproken wordt tijdens het intakegesprek.

Op het moment dat jullie beslissen om met ons te werken, vragen we een voorschot van 100 EUR. Bij afspraak voor de papieren proefdruk vragen we het overige bedrag van de ontwerpkost cash of via payconiq.
Bij afhaling van de doopsuikers, attenties en toebehoren (eventueel stickers, snoep,…) vragen we om deze cash of via payconiq te betalen.
Uiteraard kunnen enveloppen vroeger worden opgehaald (en afgerekend) zodat jullie de nodige tijd hebben om ze allemaal voor te bereiden.

Nog vragen?  Stuur dan gerust een mailtje naar info@lasoeurdalice.be.